19 Ağustos 2010 Perşembe
canım öğretmenim sizi çok özledim .size okuduğum kitabı anlatmak istiyorum zamanın birinde fakir bi çocukla annesi varmış çocuk okula gitmek istemiş ama köyde okul olmadığı için gidememiş. Annesinden izin alarak şehirde okumaya gitmiş. Annesi elbisesine( 40 altın) kese dikmiş. Ama ne olursa olsun yalan söylemesi gerektiğini söylemiş. yoıla çıkmışlar.Yollarını haydutlar kesmiş .Herkesin paralarını almışlar .Çocugada sormuşlar senin neyin diye gülerek hani çok fakirlermiş ya çocukta kesesinde 40 altın olduğunu söylemiş.bakmışlar almışlar neden altının olduğunu söyledin demişler.Çocukta annem ne olursa olsun asla yalan söylememis gerektiğini söylemiş.Zorda dahi kalsak asla yalan söylenmemesi gerektiğini öğrendim.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)