26 Temmuz 2010 Pazartesi

Tatilde minik bir kelebek oldum ve sizlerle paylaşmak istedim:)

17 Temmuz 2010 Cumartesi

MERHABA ÖĞRETMENİM,MERHABA ARKADAŞLAR

UZUN ZAMANDIR YAZAMADIM GİTAR KURSUNA GİDİYORUM.AYRICADA BOL BOL MATEMATİK ÇALIŞIYORUM YAKIN ZAMANDA YALANCI ÇOBAN ÖYKÜSÜNÜ OKUDUM.SİZLE ÖZET OLARAK ANLATIYIM!SÜREKLİ YALAN SÖYLEYEN BİR ÇOCUK VARMIŞ.BİRGÜN DOĞRUYU SÖYLEMİŞ AMAAAAAA KENDİSİNE İNANAN OLMAMIŞ.YALAN KONUŞMAK ÇOK KÖTÜ BİRŞEYMİŞ.BU ARADA OKUDUĞUM ÖYKÜLERİN KISA ANLATIMINI YAZIYORUM DEFTERİME YAZIMI DA KUVVETLENDİRMEYE ÇALIŞIYORUM.ÖĞRETMENİM SİZİ ÇOK ÖZLEDİM ÇOK ÖPÜYORUM EN KISA SÜREDE TEKRAR YAZARIM HOŞÇAKALIN.

16 Temmuz 2010 Cuma

Selam arkadaşlar, ayrıca öğretmenim sizde hoşgeldiniz. Kaç gündür yazamıyorum. Tatildeyim bende bol bol yüzüyorum:) Öğretmenim yanıma kitap aldım burada da kitabımı okuyorum yani size verdiğim sözü tutuyorum. Sizi ve arkadaşlarımı çok özledim bir an önce okul açılsın istiyorum. Haftaya Ankara'ya dönüyoruz. Hepinizi öpüyorum:)

11 Temmuz 2010 Pazar

Meraba Çocuklar,
Memleketimden döndüm. Çok ama çok güzel günler geçirdim.Bir süre Ankara'dayım. Kitap okumayı ihmal etmediğinizi görmek beni çok sevindiriyor. Ben de bol bol kitap okuyorum. En son okuduğum kitabın adı "Halide Edip". Halide Edip bir Türk kadın yazar. Yurdumuz işgal edildiğinde İstanbul Sultanahmet mitinginde çok önemli bir konuşma yapmış, ardından Anadolu'ya geçip, Kurtuluş Savaşı'na katılmış. Dünyaca tanınan kitapları var. Onun hayat hikayesini anlatan bir kitap okuduğum.
Sizleri özlemle kucaklıyor, sevgiler sunuyorum...

9 Temmuz 2010 Cuma

selam 2-D

Merhaba çocuklar kaç gündür yazamadım çünkü yoğundum Samsun tatilim ,gençlik festivali, karete kursu derken yazamadım bugün akılsız başın derdinı ayaklar çeker adlı masalı okudum. Biraz matematik çalıştım. Tekrar görüşmek üzere...

8 Temmuz 2010 Perşembe

merhaba öğretmenim sizi çok özledim.siz de beni özledinizmi?inşaallah müsait olduğunuz zaman inşallah bize gelirsiniz.pazartesi günü babanneme gideceğiz kısmet olursa köyde 3 hafta kalacağız herhalde sizden ayrı kalacağım dedemlerin bilgisayarı yok ama amcamada gidersek inşaalah oradan görüşebiliriz.Annemle bababın sizede çok selamı var sizde abime ,ablama,fikret amcama çok selam söyleyin benim için öpün bende sizi gelince öperim. sizi çok seviyorum .iyi tatiller diliyorumm.

7 Temmuz 2010 Çarşamba

BAL SATICISI

Memleketin birinde tatlı dilli ve güler yüzlü genç bir bal satıcısı vardı.O kadar tatlı dilli ve güler yüzlüydü ki;kendisini dinleyenler mest olur,yüzünü görenlerin içi ferahlardı.
Güler yüzlü gencin müşterisi sinekten çoktu. Öyle ki, yerine zeğir de satsa yine de müşterisi azlmuyordu.
Asık suratlı komşusu,tatlı dilli gencin müşterisinin bolluğunu kıskanarak bal satmaya karar verdi.Hemen ertesi günmemleketin en iyi balını dükkanına getirip beklemeye başladı.Böylece akşamı etti.Fakat,bırakın müşterinin gelmediğini,balına sinek bile konmadı bu işe bir anlam veremeyen asık suratlı adam:Benim balım, komşumunbalından daha iyi olduğu halde,kimse benden bal bile sormadı!diye hayıflanarak evinin yolunu tuttu.
Müşterinin tatlı bala değil de,talı dile,güler yüze geldiğini bilseydi,onun da müşterisi bol olurdu.(TATLI DİL YILANI DELİĞİNDEN ÇIKARIR.) Blok Alıntı

MERHABA ÖĞRETMENİM MERHABA ARKADAŞLAR

Ben tatilde olduğum için aranıza geç katıldığım şimdi yazma fırsatı buldum öncelikle hepinizi en çokta öğretmenimi çok özlediğimi belirteyim tatilim çok güzel geçti Samsundaydım kuzenlerim beraberdim oyunlar oynadım yüzdüm pikniğe gittik gezdik çok eğlendim.Öğretmenim kitabımı bitirdim çok güzeldi teşekkür ederim yine yazarım çok çok öptüm şimdilik hoşçakalın.

2 Temmuz 2010 Cuma

bloğa resim yükleme

öğretmenim ben fotoğrafın nasıl yüklendiğini buldum 2/d sınıf bloğu açıldığında Yeni kayıt yazan yere basıyoruz sonra yukarıda yazi tipi... simgeler var orada bir simge var üstünde resim var (sondan 3. simge) oraya tıklayınca istediğimiz resmi yüklüyoruz.

1 Temmuz 2010 Perşembe

Günaydın öğretmenim ARKADAŞINIZLA BULUŞMANIZA ÇOK SEVİNDİM bizde bu hafta sonu annemin köyüne düğüne gideceğiz çok heyecanlıyım çünkü düğüne gidiyorum .çokça oynayacağım sizi ve arkadaşlarımı çok seviyorum .öğretmenim ben sizi çok özledim bize gelirmisiniz.?