16 Temmuz 2010 Cuma

Selam arkadaşlar, ayrıca öğretmenim sizde hoşgeldiniz. Kaç gündür yazamıyorum. Tatildeyim bende bol bol yüzüyorum:) Öğretmenim yanıma kitap aldım burada da kitabımı okuyorum yani size verdiğim sözü tutuyorum. Sizi ve arkadaşlarımı çok özledim bir an önce okul açılsın istiyorum. Haftaya Ankara'ya dönüyoruz. Hepinizi öpüyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder