2 Temmuz 2010 Cuma

bloğa resim yükleme

öğretmenim ben fotoğrafın nasıl yüklendiğini buldum 2/d sınıf bloğu açıldığında Yeni kayıt yazan yere basıyoruz sonra yukarıda yazi tipi... simgeler var orada bir simge var üstünde resim var (sondan 3. simge) oraya tıklayınca istediğimiz resmi yüklüyoruz.

1 yorum:

  1. Sudecim nasılsın canım? Tatilin nasıl geçiyor? Seni çok öpüyorum güzelim. Annene, babana ve ablana çok selamlar...

    YanıtlaSil