merhaba öğretmenim sizi çok özledim.siz de beni özledinizmi?inşaallah müsait olduğunuz zaman inşallah bize gelirsiniz.pazartesi günü babanneme gideceğiz kısmet olursa köyde 3 hafta kalacağız herhalde sizden ayrı kalacağım dedemlerin bilgisayarı yok ama amcamada gidersek inşaalah oradan görüşebiliriz.Annemle bababın sizede çok selamı var sizde abime ,ablama,fikret amcama çok selam söyleyin benim için öpün bende sizi gelince öperim. sizi çok seviyorum .iyi tatiller diliyorumm.
Canım benim, sana iyi tatiller diliyorum. Herkese çok selam.Kocaman kocaman öptüm seni...
YanıtlaSil