Meraba Çocuklar,
Memleketimden döndüm. Çok ama çok güzel günler geçirdim.Bir süre Ankara'dayım. Kitap okumayı ihmal etmediğinizi görmek beni çok sevindiriyor. Ben de bol bol kitap okuyorum. En son okuduğum kitabın adı "Halide Edip". Halide Edip bir Türk kadın yazar. Yurdumuz işgal edildiğinde İstanbul Sultanahmet mitinginde çok önemli bir konuşma yapmış, ardından Anadolu'ya geçip, Kurtuluş Savaşı'na katılmış. Dünyaca tanınan kitapları var. Onun hayat hikayesini anlatan bir kitap okuduğum.
Sizleri özlemle kucaklıyor, sevgiler sunuyorum...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder