7 Temmuz 2010 Çarşamba

MERHABA ÖĞRETMENİM MERHABA ARKADAŞLAR

Ben tatilde olduğum için aranıza geç katıldığım şimdi yazma fırsatı buldum öncelikle hepinizi en çokta öğretmenimi çok özlediğimi belirteyim tatilim çok güzel geçti Samsundaydım kuzenlerim beraberdim oyunlar oynadım yüzdüm pikniğe gittik gezdik çok eğlendim.Öğretmenim kitabımı bitirdim çok güzeldi teşekkür ederim yine yazarım çok çok öptüm şimdilik hoşçakalın.

1 yorum:

  1. Güzel bir tatil geçirdiğine çok sevindim Barışçığım. Anladığım kadarıyla sağlığın da yerinde,buna da çok sevindim canım.Ailene çok selamlar, seni de çok ama çok öpüyorum...

    YanıtlaSil