16 Eylül 2010 Perşembe

öğretmenim size verdiğim sözü tutuyorum

15 Eylül 2010 Çarşamba

öğretmenim geçmiş olsun öğretmenim sizi ve arkadaşlarımı çok özledim öğretmenim size kitap anlatmak istiyorum öğremen ördek hem annesiymiş hemde öğretmeniymiş yavrularına uçmak öğretmek istemiş ama onlar daha yavru ördeek kızmış ve büyümüşler  ve uçmayı öğrenmişler öğretmenim ve arkadaşlarım hoşça kalın

14 Eylül 2010 Salı

öğretmenim ve arkadaşlarım geçen gün altın parka gittik parkda oyniyalım dedim malesef barfikxden 7 kere geçtim ve çok kötü elim soyuldu tatildede arkadaş edindim ve tiyatro yaptık herkes izledi öğretmenim ve arkadaşlarım hoşçakalın

kaldı

arkadaşlarım 5 gün  kaldı hepinizi çok seviyorum öğretmenim sizide çok seviyorum hoşçakalın

13 Eylül 2010 Pazartesi

merhaba arkadaşlar :

artık tatil bitiyor . sizi çok özledim . tenefüsleri , beden dersini , top oynamayı , sizle oynamayı özledim . cok heyecanlıyım . kitabımı yeni yeni bitiriyorum ( annemin zoruyla ) . öğretmenimi çok özledim .

hoşçakalın :)
Merhabalar Canlarım,
uzun süredir sizinle iletişim kuramadım. Ufak bir kaza geçirdim ve ayak tarak kemiğimi kırıldı. Ayağım 25 gün alçıda kaldı. Şimdi çok iyiyim, artık yürüyebiliyorum.
Okulumuzun açılmasına artık çok az zaman kaldı. Nihayet birbirimize kavşuyoruz. Sizleri çok ama çok özledim. Yeni bir yıla başlamanın heyecanıyla hepinizi sevgiyle kucaklıyor, başarılı, sağlıklı mutlu bir yıl geçirmemizi diliyorum.
Sizden bu hafta özellikle yazma çalışmalarınıza ağırlık vermenizi istiyorum, hergün en az 5 satır yazı yazarsanız çok iyi olur.
Sevgilerimle...

19 Ağustos 2010 Perşembe

canım öğretmenim sizi çok özledim .size okuduğum kitabı anlatmak istiyorum zamanın birinde fakir bi çocukla annesi varmış çocuk okula gitmek istemiş ama köyde okul olmadığı için gidememiş. Annesinden izin alarak şehirde okumaya gitmiş. Annesi elbisesine( 40 altın) kese dikmiş. Ama ne olursa olsun yalan söylemesi gerektiğini söylemiş. yoıla çıkmışlar.Yollarını haydutlar kesmiş .Herkesin paralarını almışlar .Çocugada sormuşlar senin neyin diye gülerek hani çok fakirlermiş ya çocukta kesesinde 40 altın olduğunu söylemiş.bakmışlar almışlar neden altının olduğunu söyledin demişler.Çocukta annem ne olursa olsun asla yalan söylememis gerektiğini söylemiş.Zorda dahi kalsak asla yalan söylenmemesi gerektiğini öğrendim.

26 Temmuz 2010 Pazartesi

Tatilde minik bir kelebek oldum ve sizlerle paylaşmak istedim:)

17 Temmuz 2010 Cumartesi

MERHABA ÖĞRETMENİM,MERHABA ARKADAŞLAR

UZUN ZAMANDIR YAZAMADIM GİTAR KURSUNA GİDİYORUM.AYRICADA BOL BOL MATEMATİK ÇALIŞIYORUM YAKIN ZAMANDA YALANCI ÇOBAN ÖYKÜSÜNÜ OKUDUM.SİZLE ÖZET OLARAK ANLATIYIM!SÜREKLİ YALAN SÖYLEYEN BİR ÇOCUK VARMIŞ.BİRGÜN DOĞRUYU SÖYLEMİŞ AMAAAAAA KENDİSİNE İNANAN OLMAMIŞ.YALAN KONUŞMAK ÇOK KÖTÜ BİRŞEYMİŞ.BU ARADA OKUDUĞUM ÖYKÜLERİN KISA ANLATIMINI YAZIYORUM DEFTERİME YAZIMI DA KUVVETLENDİRMEYE ÇALIŞIYORUM.ÖĞRETMENİM SİZİ ÇOK ÖZLEDİM ÇOK ÖPÜYORUM EN KISA SÜREDE TEKRAR YAZARIM HOŞÇAKALIN.

16 Temmuz 2010 Cuma

Selam arkadaşlar, ayrıca öğretmenim sizde hoşgeldiniz. Kaç gündür yazamıyorum. Tatildeyim bende bol bol yüzüyorum:) Öğretmenim yanıma kitap aldım burada da kitabımı okuyorum yani size verdiğim sözü tutuyorum. Sizi ve arkadaşlarımı çok özledim bir an önce okul açılsın istiyorum. Haftaya Ankara'ya dönüyoruz. Hepinizi öpüyorum:)

11 Temmuz 2010 Pazar

Meraba Çocuklar,
Memleketimden döndüm. Çok ama çok güzel günler geçirdim.Bir süre Ankara'dayım. Kitap okumayı ihmal etmediğinizi görmek beni çok sevindiriyor. Ben de bol bol kitap okuyorum. En son okuduğum kitabın adı "Halide Edip". Halide Edip bir Türk kadın yazar. Yurdumuz işgal edildiğinde İstanbul Sultanahmet mitinginde çok önemli bir konuşma yapmış, ardından Anadolu'ya geçip, Kurtuluş Savaşı'na katılmış. Dünyaca tanınan kitapları var. Onun hayat hikayesini anlatan bir kitap okuduğum.
Sizleri özlemle kucaklıyor, sevgiler sunuyorum...

9 Temmuz 2010 Cuma

selam 2-D

Merhaba çocuklar kaç gündür yazamadım çünkü yoğundum Samsun tatilim ,gençlik festivali, karete kursu derken yazamadım bugün akılsız başın derdinı ayaklar çeker adlı masalı okudum. Biraz matematik çalıştım. Tekrar görüşmek üzere...

8 Temmuz 2010 Perşembe

merhaba öğretmenim sizi çok özledim.siz de beni özledinizmi?inşaallah müsait olduğunuz zaman inşallah bize gelirsiniz.pazartesi günü babanneme gideceğiz kısmet olursa köyde 3 hafta kalacağız herhalde sizden ayrı kalacağım dedemlerin bilgisayarı yok ama amcamada gidersek inşaalah oradan görüşebiliriz.Annemle bababın sizede çok selamı var sizde abime ,ablama,fikret amcama çok selam söyleyin benim için öpün bende sizi gelince öperim. sizi çok seviyorum .iyi tatiller diliyorumm.

7 Temmuz 2010 Çarşamba

BAL SATICISI

Memleketin birinde tatlı dilli ve güler yüzlü genç bir bal satıcısı vardı.O kadar tatlı dilli ve güler yüzlüydü ki;kendisini dinleyenler mest olur,yüzünü görenlerin içi ferahlardı.
Güler yüzlü gencin müşterisi sinekten çoktu. Öyle ki, yerine zeğir de satsa yine de müşterisi azlmuyordu.
Asık suratlı komşusu,tatlı dilli gencin müşterisinin bolluğunu kıskanarak bal satmaya karar verdi.Hemen ertesi günmemleketin en iyi balını dükkanına getirip beklemeye başladı.Böylece akşamı etti.Fakat,bırakın müşterinin gelmediğini,balına sinek bile konmadı bu işe bir anlam veremeyen asık suratlı adam:Benim balım, komşumunbalından daha iyi olduğu halde,kimse benden bal bile sormadı!diye hayıflanarak evinin yolunu tuttu.
Müşterinin tatlı bala değil de,talı dile,güler yüze geldiğini bilseydi,onun da müşterisi bol olurdu.(TATLI DİL YILANI DELİĞİNDEN ÇIKARIR.) Blok Alıntı

MERHABA ÖĞRETMENİM MERHABA ARKADAŞLAR

Ben tatilde olduğum için aranıza geç katıldığım şimdi yazma fırsatı buldum öncelikle hepinizi en çokta öğretmenimi çok özlediğimi belirteyim tatilim çok güzel geçti Samsundaydım kuzenlerim beraberdim oyunlar oynadım yüzdüm pikniğe gittik gezdik çok eğlendim.Öğretmenim kitabımı bitirdim çok güzeldi teşekkür ederim yine yazarım çok çok öptüm şimdilik hoşçakalın.

2 Temmuz 2010 Cuma

bloğa resim yükleme

öğretmenim ben fotoğrafın nasıl yüklendiğini buldum 2/d sınıf bloğu açıldığında Yeni kayıt yazan yere basıyoruz sonra yukarıda yazi tipi... simgeler var orada bir simge var üstünde resim var (sondan 3. simge) oraya tıklayınca istediğimiz resmi yüklüyoruz.

1 Temmuz 2010 Perşembe

Günaydın öğretmenim ARKADAŞINIZLA BULUŞMANIZA ÇOK SEVİNDİM bizde bu hafta sonu annemin köyüne düğüne gideceğiz çok heyecanlıyım çünkü düğüne gidiyorum .çokça oynayacağım sizi ve arkadaşlarımı çok seviyorum .öğretmenim ben sizi çok özledim bize gelirmisiniz.?

30 Haziran 2010 Çarşamba

Merhabalar çocuklarım, bloğumuza yaptığınız katkılardan dolayı çok teşekkürler.
Geçen cumartesi günü 29 yıldır görüşmediğim ilkokul arkadaşım Cahide ile görüştüm. Çok güzel bir gün geçirdik.
Bu hafta sonu da memleketim Değirmendere'ye gidiyorum. Hem tanıdıklarımızı ziyaret edeceğim. Hem de lise mezunları yemeğine katılacağım. Anlayacağınız çok sevinçli ve heyecanlıyım.
Hepinizi çok ama çok özledim. İyi ki bloğumuz var, sizlerden haber alabiliyorum. Yalnız bazı arkadaşlarınız kayıt olmamışlar. Ulaşabildiğiniz arkadaşlarınıza haber verir, mail adreslerini bana bildirmelerini söylerseniz çok sevinirim. Hepinizi kocaman kocaman öpüyorum. Sevgilerimle...
Merhaba arkadaşlar. benimde tatilim sizlerinki gibi güzel geçiyor.
Kitap okuyor, tatil kitabımdan sorular çözüyor, yazı yazıyorum ve yağmurdan fırsat buluncada bahçede oyun oynuyorum. Hepinizi çok özledim. Okulun açılmasını sabırsızlıkla bekliyorum. Bu arada öğretmenim sizi unuttum sanmayın sizide çok özledim. Hepinizi öpüyorum. İyi tatiller.

Seçimden Biçimlendirmeyi kaldır

28 Haziran 2010 Pazartesi

NASRETTİN HOCA HİKAYELERİ

Merhaba öğretmenim sizi çok özledim.cumartesi günü Beypazarına Pikniğe gittik.Arkadaşlarımla oyun oynadık.Çok eğlendim.Bypazarını gezdik.Babam kuru aldı .okul açık olsaydı sizede getirirdim.öğretmenim orada dikkatimi çeken neydi biliyormusunuz caddeler çok temiz.size okumuş olduğum bir hikaye sunacagım:Nasrettin Hoca bir gün göle yoğurt götürmüş,göle yoğurt sürmüş.onu gören bir arkadaşı Hocam hayrola ne yapıyorsunuz ?Göle yoğurt mayalıyorum demiş.Hocam gölde yoğurt tutarmı?Hoca efendi ya tutarsa demiş(.öğretmenim sizi kocaman öpüyorum)

25 Haziran 2010 Cuma

İşte Benim Günüm :)

Bugün tatil kitabımdan toplama işlemlerini yaptım.
Biraz bulmaca çözdüm .
Ayrıca Kur'an-ı Kerim öğrenmeye çalışıorum .
Bir ara bahçeye inip arkadaşımla oyun oynadım.

Anlayacağınız tatilim dolu dolu ve güzel geçiyor .

Hooşçakalın :)

24 Haziran 2010 Perşembe

Okuma Bayramımız:)


Evet işte 1-D 'nin prensesleri:)

22 Haziran 2010 Salı

merhaba ben bugün aşağıda çok oynadım çok eğlendim. Akşam olunca da eve girdim. Masal Treni Çuf Çuf tan 3 masal okudum. Tabaktaki Kulübe, Cavit ve Hırsızlar, Boynuzlar. Kuran dersime çalıştım. Yarın karatem var. çok mutluyum.

ALLAHA ŞÜKÜR EDİYORUM

Ayşe birkaç gündür evde hasta yatıyormuş. Ama annesi yatağından çıkmasına izin vermiyormuş. Ayşe çok hastaymış. Biraz dinlenmesi ve yiyeceklerine dikkat etmesi gerekiyormuş. Ayşe pencerenin kenarından dışarıdaki çocukları seyrediyormuş. Kitap okuyor annesi ve babasıyla sohbet ediyormuş. Öğretmeni Ayşe'yi ziyarete gelmiş. Onun yemek yemediğini öğrenince üzülmüş ona bir hikaye anlatmış. Hikayenin adı da çorba imiş. Küçük Zehra öğle yemeğinde çorbayı beğenmemiş. Annesi de ona sana akşama güzel bir çorba yapayım demiş. Bahçeye çıkmışlar mevsim çiçeklerini dikmişler. Akşam olunca annesi çorba getirmiş. Bu çorba güzel olmuş anneciğim demiş. Annesi de öğlen beğenmediğin çorba demiş. Annesi çünkü bu gün çalıştın demiş.
Ayşe de sağlığının ne kadar önemli olduğunu anlamış. Hasta olunca sağlığının değerini anlamış Allah a şükretmiş...

21 Haziran 2010 Pazartesi

Bloğumuzu nasıl kullanacağız?

Sevgili çocuklarım bloğumuza giriş yaptınız. Artık bloğumuzun bir yazarısınız. Bloğumuza yazı yazarken sağ üst köşede " yeni kayıt "yazan bölüme tıklayınız ve açılan pencereye yazınızı yazınız. Ardından sol altta turuncu renkli " kaydı yayınla" bölümüne tıklayınız. Okuduğunuz kitapları ve bu kitaplar hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum. Sevgilerimle...

17 Haziran 2010 Perşembe

İYİ TATİLLER

Sevgili Öğrencilerim,
bu yıl çok çalıştınız ve çok yoruldunuz.Bu çabalarınızın sonucunda bir çok yeni beceri ve bilgiler kazandınız.Herşeyden önemlisi okuma yazmayı öğrendiniz. Okula başladığınız günü anımsıyorum da o günden bugüne o kadar büyük aşamalar kaydettiniz ki...
Artık iyi bir tatili hakediyorsunuz. Tatilde bol bol dinlenmek, eğlenmek sizin hakkınız.Herşeyden önce size ve ailenize sağlıklı, mutlu bir tatil diliyorum.
Tüm bir yıl boyunca harcadığınız emeklerin boşa gitmemesi için sizden bazı isteklerim olacak. Lütfen bol bol kitap okuyunuz. Sizlerden haftada en az bir kitap okumanızı istiyorum. Okuduğunuz kitapların adını ve kitap hakkındaki düşüncelerinizi de sınıf bloğumuzda paylaşmanızı istiyorum. Ben de tatilde bol bol kitap okuyacağım ve sizlerle bloğumuzda paylaşacağım.
Okumak kadar yazmayı da unutmamanız önemli. Bu nedenle haftada birgün defterlerinize kısa metinler yazmanızı istiyorum. Yıl içinde size verdiğim fotokopilerdeki metinlerden istediklerinizi yazabilirsiniz.
Bu blog sayesinde sizlerle iletişimimiz hiç kopmayacak.Birbirimizle haberleşme fırsatı bulacağız. Hepinizi şimdiden çok özledim. Sizleri sevgiyle kucaklıyor, bir kere daha iyi tatiller diliyorum.

Sevgili çocuklarım sınıfımızın bloğuna hoşgeldiniz...

Hepinize iyi tatiller diliyorum...