13 Eylül 2010 Pazartesi

Merhabalar Canlarım,
uzun süredir sizinle iletişim kuramadım. Ufak bir kaza geçirdim ve ayak tarak kemiğimi kırıldı. Ayağım 25 gün alçıda kaldı. Şimdi çok iyiyim, artık yürüyebiliyorum.
Okulumuzun açılmasına artık çok az zaman kaldı. Nihayet birbirimize kavşuyoruz. Sizleri çok ama çok özledim. Yeni bir yıla başlamanın heyecanıyla hepinizi sevgiyle kucaklıyor, başarılı, sağlıklı mutlu bir yıl geçirmemizi diliyorum.
Sizden bu hafta özellikle yazma çalışmalarınıza ağırlık vermenizi istiyorum, hergün en az 5 satır yazı yazarsanız çok iyi olur.
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder