13 Eylül 2010 Pazartesi

merhaba arkadaşlar :

artık tatil bitiyor . sizi çok özledim . tenefüsleri , beden dersini , top oynamayı , sizle oynamayı özledim . cok heyecanlıyım . kitabımı yeni yeni bitiriyorum ( annemin zoruyla ) . öğretmenimi çok özledim .

hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder