merhaba arkadaşlar :
artık tatil bitiyor . sizi çok özledim . tenefüsleri , beden dersini , top oynamayı , sizle oynamayı özledim . cok heyecanlıyım . kitabımı yeni yeni bitiriyorum ( annemin zoruyla ) . öğretmenimi çok özledim .
hoşçakalın :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder