16 Eylül 2010 Perşembe

öğretmenim size verdiğim sözü tutuyorum

15 Eylül 2010 Çarşamba

öğretmenim geçmiş olsun öğretmenim sizi ve arkadaşlarımı çok özledim öğretmenim size kitap anlatmak istiyorum öğremen ördek hem annesiymiş hemde öğretmeniymiş yavrularına uçmak öğretmek istemiş ama onlar daha yavru ördeek kızmış ve büyümüşler  ve uçmayı öğrenmişler öğretmenim ve arkadaşlarım hoşça kalın

14 Eylül 2010 Salı

öğretmenim ve arkadaşlarım geçen gün altın parka gittik parkda oyniyalım dedim malesef barfikxden 7 kere geçtim ve çok kötü elim soyuldu tatildede arkadaş edindim ve tiyatro yaptık herkes izledi öğretmenim ve arkadaşlarım hoşçakalın

kaldı

arkadaşlarım 5 gün  kaldı hepinizi çok seviyorum öğretmenim sizide çok seviyorum hoşçakalın

13 Eylül 2010 Pazartesi

merhaba arkadaşlar :

artık tatil bitiyor . sizi çok özledim . tenefüsleri , beden dersini , top oynamayı , sizle oynamayı özledim . cok heyecanlıyım . kitabımı yeni yeni bitiriyorum ( annemin zoruyla ) . öğretmenimi çok özledim .

hoşçakalın :)
Merhabalar Canlarım,
uzun süredir sizinle iletişim kuramadım. Ufak bir kaza geçirdim ve ayak tarak kemiğimi kırıldı. Ayağım 25 gün alçıda kaldı. Şimdi çok iyiyim, artık yürüyebiliyorum.
Okulumuzun açılmasına artık çok az zaman kaldı. Nihayet birbirimize kavşuyoruz. Sizleri çok ama çok özledim. Yeni bir yıla başlamanın heyecanıyla hepinizi sevgiyle kucaklıyor, başarılı, sağlıklı mutlu bir yıl geçirmemizi diliyorum.
Sizden bu hafta özellikle yazma çalışmalarınıza ağırlık vermenizi istiyorum, hergün en az 5 satır yazı yazarsanız çok iyi olur.
Sevgilerimle...

19 Ağustos 2010 Perşembe

canım öğretmenim sizi çok özledim .size okuduğum kitabı anlatmak istiyorum zamanın birinde fakir bi çocukla annesi varmış çocuk okula gitmek istemiş ama köyde okul olmadığı için gidememiş. Annesinden izin alarak şehirde okumaya gitmiş. Annesi elbisesine( 40 altın) kese dikmiş. Ama ne olursa olsun yalan söylemesi gerektiğini söylemiş. yoıla çıkmışlar.Yollarını haydutlar kesmiş .Herkesin paralarını almışlar .Çocugada sormuşlar senin neyin diye gülerek hani çok fakirlermiş ya çocukta kesesinde 40 altın olduğunu söylemiş.bakmışlar almışlar neden altının olduğunu söyledin demişler.Çocukta annem ne olursa olsun asla yalan söylememis gerektiğini söylemiş.Zorda dahi kalsak asla yalan söylenmemesi gerektiğini öğrendim.