2-D SINIFI BLOĞU
14 Eylül 2010 Salı
öğretmenim ve arkadaşlarım geçen gün altın parka gittik parkda oyniyalım dedim malesef barfikxden 7 kere geçtim ve çok kötü elim soyuldu tatildede arkadaş edindim ve tiyatro yaptık herkes izledi öğretmenim ve arkadaşlarım hoşçakalın
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder