14 Eylül 2010 Salı

öğretmenim ve arkadaşlarım geçen gün altın parka gittik parkda oyniyalım dedim malesef barfikxden 7 kere geçtim ve çok kötü elim soyuldu tatildede arkadaş edindim ve tiyatro yaptık herkes izledi öğretmenim ve arkadaşlarım hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder