Merhabalar çocuklarım, bloğumuza yaptığınız katkılardan dolayı çok teşekkürler.
Geçen cumartesi günü 29 yıldır görüşmediğim ilkokul arkadaşım Cahide ile görüştüm. Çok güzel bir gün geçirdik.
Bu hafta sonu da memleketim Değirmendere'ye gidiyorum. Hem tanıdıklarımızı ziyaret edeceğim. Hem de lise mezunları yemeğine katılacağım. Anlayacağınız çok sevinçli ve heyecanlıyım.
Hepinizi çok ama çok özledim. İyi ki bloğumuz var, sizlerden haber alabiliyorum. Yalnız bazı arkadaşlarınız kayıt olmamışlar. Ulaşabildiğiniz arkadaşlarınıza haber verir, mail adreslerini bana bildirmelerini söylerseniz çok sevinirim. Hepinizi kocaman kocaman öpüyorum. Sevgilerimle...
30 Haziran 2010 Çarşamba
Merhaba arkadaşlar. benimde tatilim sizlerinki gibi güzel geçiyor.
Kitap okuyor, tatil kitabımdan sorular çözüyor, yazı yazıyorum ve yağmurdan fırsat buluncada bahçede oyun oynuyorum. Hepinizi çok özledim. Okulun açılmasını sabırsızlıkla bekliyorum. Bu arada öğretmenim sizi unuttum sanmayın sizide çok özledim. Hepinizi öpüyorum. İyi tatiller.
Kitap okuyor, tatil kitabımdan sorular çözüyor, yazı yazıyorum ve yağmurdan fırsat buluncada bahçede oyun oynuyorum. Hepinizi çok özledim. Okulun açılmasını sabırsızlıkla bekliyorum. Bu arada öğretmenim sizi unuttum sanmayın sizide çok özledim. Hepinizi öpüyorum. İyi tatiller.

28 Haziran 2010 Pazartesi
NASRETTİN HOCA HİKAYELERİ
Merhaba öğretmenim sizi çok özledim.cumartesi günü Beypazarına Pikniğe gittik.Arkadaşlarımla oyun oynadık.Çok eğlendim.Bypazarını gezdik.Babam kuru aldı .okul açık olsaydı sizede getirirdim.öğretmenim orada dikkatimi çeken neydi biliyormusunuz caddeler çok temiz.size okumuş olduğum bir hikaye sunacagım:Nasrettin Hoca bir gün göle yoğurt götürmüş,göle yoğurt sürmüş.onu gören bir arkadaşı Hocam hayrola ne yapıyorsunuz ?Göle yoğurt mayalıyorum demiş.Hocam gölde yoğurt tutarmı?Hoca efendi ya tutarsa demiş(.öğretmenim sizi kocaman öpüyorum)
25 Haziran 2010 Cuma
İşte Benim Günüm :)
Bugün tatil kitabımdan toplama işlemlerini yaptım.
Biraz bulmaca çözdüm .
Ayrıca Kur'an-ı Kerim öğrenmeye çalışıorum .
Bir ara bahçeye inip arkadaşımla oyun oynadım.
Anlayacağınız tatilim dolu dolu ve güzel geçiyor .
Hooşçakalın :)
Biraz bulmaca çözdüm .
Ayrıca Kur'an-ı Kerim öğrenmeye çalışıorum .
Bir ara bahçeye inip arkadaşımla oyun oynadım.
Anlayacağınız tatilim dolu dolu ve güzel geçiyor .
Hooşçakalın :)
24 Haziran 2010 Perşembe
22 Haziran 2010 Salı
ALLAHA ŞÜKÜR EDİYORUM
Ayşe birkaç gündür evde hasta yatıyormuş. Ama annesi yatağından çıkmasına izin vermiyormuş. Ayşe çok hastaymış. Biraz dinlenmesi ve yiyeceklerine dikkat etmesi gerekiyormuş. Ayşe pencerenin kenarından dışarıdaki çocukları seyrediyormuş. Kitap okuyor annesi ve babasıyla sohbet ediyormuş. Öğretmeni Ayşe'yi ziyarete gelmiş. Onun yemek yemediğini öğrenince üzülmüş ona bir hikaye anlatmış. Hikayenin adı da çorba imiş. Küçük Zehra öğle yemeğinde çorbayı beğenmemiş. Annesi de ona sana akşama güzel bir çorba yapayım demiş. Bahçeye çıkmışlar mevsim çiçeklerini dikmişler. Akşam olunca annesi çorba getirmiş. Bu çorba güzel olmuş anneciğim demiş. Annesi de öğlen beğenmediğin çorba demiş. Annesi çünkü bu gün çalıştın demiş.
Ayşe de sağlığının ne kadar önemli olduğunu anlamış. Hasta olunca sağlığının değerini anlamış Allah a şükretmiş...
Ayşe de sağlığının ne kadar önemli olduğunu anlamış. Hasta olunca sağlığının değerini anlamış Allah a şükretmiş...
21 Haziran 2010 Pazartesi
Bloğumuzu nasıl kullanacağız?
Sevgili çocuklarım bloğumuza giriş yaptınız. Artık bloğumuzun bir yazarısınız. Bloğumuza yazı yazarken sağ üst köşede " yeni kayıt "yazan bölüme tıklayınız ve açılan pencereye yazınızı yazınız. Ardından sol altta turuncu renkli " kaydı yayınla" bölümüne tıklayınız. Okuduğunuz kitapları ve bu kitaplar hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum. Sevgilerimle...
17 Haziran 2010 Perşembe
İYİ TATİLLER
Sevgili Öğrencilerim,
bu yıl çok çalıştınız ve çok yoruldunuz.Bu çabalarınızın sonucunda bir çok yeni beceri ve bilgiler kazandınız.Herşeyden önemlisi okuma yazmayı öğrendiniz. Okula başladığınız günü anımsıyorum da o günden bugüne o kadar büyük aşamalar kaydettiniz ki...
Artık iyi bir tatili hakediyorsunuz. Tatilde bol bol dinlenmek, eğlenmek sizin hakkınız.Herşeyden önce size ve ailenize sağlıklı, mutlu bir tatil diliyorum.
Tüm bir yıl boyunca harcadığınız emeklerin boşa gitmemesi için sizden bazı isteklerim olacak. Lütfen bol bol kitap okuyunuz. Sizlerden haftada en az bir kitap okumanızı istiyorum. Okuduğunuz kitapların adını ve kitap hakkındaki düşüncelerinizi de sınıf bloğumuzda paylaşmanızı istiyorum. Ben de tatilde bol bol kitap okuyacağım ve sizlerle bloğumuzda paylaşacağım.
Okumak kadar yazmayı da unutmamanız önemli. Bu nedenle haftada birgün defterlerinize kısa metinler yazmanızı istiyorum. Yıl içinde size verdiğim fotokopilerdeki metinlerden istediklerinizi yazabilirsiniz.
Bu blog sayesinde sizlerle iletişimimiz hiç kopmayacak.Birbirimizle haberleşme fırsatı bulacağız. Hepinizi şimdiden çok özledim. Sizleri sevgiyle kucaklıyor, bir kere daha iyi tatiller diliyorum.
bu yıl çok çalıştınız ve çok yoruldunuz.Bu çabalarınızın sonucunda bir çok yeni beceri ve bilgiler kazandınız.Herşeyden önemlisi okuma yazmayı öğrendiniz. Okula başladığınız günü anımsıyorum da o günden bugüne o kadar büyük aşamalar kaydettiniz ki...
Artık iyi bir tatili hakediyorsunuz. Tatilde bol bol dinlenmek, eğlenmek sizin hakkınız.Herşeyden önce size ve ailenize sağlıklı, mutlu bir tatil diliyorum.
Tüm bir yıl boyunca harcadığınız emeklerin boşa gitmemesi için sizden bazı isteklerim olacak. Lütfen bol bol kitap okuyunuz. Sizlerden haftada en az bir kitap okumanızı istiyorum. Okuduğunuz kitapların adını ve kitap hakkındaki düşüncelerinizi de sınıf bloğumuzda paylaşmanızı istiyorum. Ben de tatilde bol bol kitap okuyacağım ve sizlerle bloğumuzda paylaşacağım.
Okumak kadar yazmayı da unutmamanız önemli. Bu nedenle haftada birgün defterlerinize kısa metinler yazmanızı istiyorum. Yıl içinde size verdiğim fotokopilerdeki metinlerden istediklerinizi yazabilirsiniz.
Bu blog sayesinde sizlerle iletişimimiz hiç kopmayacak.Birbirimizle haberleşme fırsatı bulacağız. Hepinizi şimdiden çok özledim. Sizleri sevgiyle kucaklıyor, bir kere daha iyi tatiller diliyorum.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)