21 Haziran 2010 Pazartesi

Bloğumuzu nasıl kullanacağız?

Sevgili çocuklarım bloğumuza giriş yaptınız. Artık bloğumuzun bir yazarısınız. Bloğumuza yazı yazarken sağ üst köşede " yeni kayıt "yazan bölüme tıklayınız ve açılan pencereye yazınızı yazınız. Ardından sol altta turuncu renkli " kaydı yayınla" bölümüne tıklayınız. Okuduğunuz kitapları ve bu kitaplar hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum. Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder