22 Haziran 2010 Salı

merhaba ben bugün aşağıda çok oynadım çok eğlendim. Akşam olunca da eve girdim. Masal Treni Çuf Çuf tan 3 masal okudum. Tabaktaki Kulübe, Cavit ve Hırsızlar, Boynuzlar. Kuran dersime çalıştım. Yarın karatem var. çok mutluyum.

1 yorum:

  1. Çok sevindim İrem'cim mutlu olduğun için.Hem eğlenmeye, hem de kitap okumaya vakit ayırdığın için de. seni çok öpüyorum canım. Ailene selamlar. Sanıyorum Samsun'dasınız. İyi tatiller diliyorum canım. Orada yaşadıklarını blogda paylaşmanı da dört gözle bekliyorum bu arada...

    YanıtlaSil