Merhaba öğretmenim sizi çok özledim.cumartesi günü Beypazarına Pikniğe gittik.Arkadaşlarımla oyun oynadık.Çok eğlendim.Bypazarını gezdik.Babam kuru aldı .okul açık olsaydı sizede getirirdim.öğretmenim orada dikkatimi çeken neydi biliyormusunuz caddeler çok temiz.size okumuş olduğum bir hikaye sunacagım:Nasrettin Hoca bir gün göle yoğurt götürmüş,göle yoğurt sürmüş.onu gören bir arkadaşı Hocam hayrola ne yapıyorsunuz ?Göle yoğurt mayalıyorum demiş.Hocam gölde yoğurt tutarmı?Hoca efendi ya tutarsa demiş(.öğretmenim sizi kocaman öpüyorum)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder