30 Haziran 2010 Çarşamba

Merhaba arkadaşlar. benimde tatilim sizlerinki gibi güzel geçiyor.
Kitap okuyor, tatil kitabımdan sorular çözüyor, yazı yazıyorum ve yağmurdan fırsat buluncada bahçede oyun oynuyorum. Hepinizi çok özledim. Okulun açılmasını sabırsızlıkla bekliyorum. Bu arada öğretmenim sizi unuttum sanmayın sizide çok özledim. Hepinizi öpüyorum. İyi tatiller.

Seçimden Biçimlendirmeyi kaldır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder