30 Haziran 2010 Çarşamba

Merhabalar çocuklarım, bloğumuza yaptığınız katkılardan dolayı çok teşekkürler.
Geçen cumartesi günü 29 yıldır görüşmediğim ilkokul arkadaşım Cahide ile görüştüm. Çok güzel bir gün geçirdik.
Bu hafta sonu da memleketim Değirmendere'ye gidiyorum. Hem tanıdıklarımızı ziyaret edeceğim. Hem de lise mezunları yemeğine katılacağım. Anlayacağınız çok sevinçli ve heyecanlıyım.
Hepinizi çok ama çok özledim. İyi ki bloğumuz var, sizlerden haber alabiliyorum. Yalnız bazı arkadaşlarınız kayıt olmamışlar. Ulaşabildiğiniz arkadaşlarınıza haber verir, mail adreslerini bana bildirmelerini söylerseniz çok sevinirim. Hepinizi kocaman kocaman öpüyorum. Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder