2-D SINIFI BLOĞU
25 Haziran 2010 Cuma
İşte Benim Günüm :)
Bugün tatil kitabımdan toplama işlemlerini yaptım.
Biraz bulmaca çözdüm .
Ayrıca Kur'an-ı Kerim öğrenmeye çalışıorum .
Bir ara bahçeye inip arkadaşımla oyun oynadım.
Anlayacağınız tatilim dolu dolu ve güzel geçiyor .
Hooşçakalın :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder