25 Haziran 2010 Cuma

İşte Benim Günüm :)

Bugün tatil kitabımdan toplama işlemlerini yaptım.
Biraz bulmaca çözdüm .
Ayrıca Kur'an-ı Kerim öğrenmeye çalışıorum .
Bir ara bahçeye inip arkadaşımla oyun oynadım.

Anlayacağınız tatilim dolu dolu ve güzel geçiyor .

Hooşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder