9 Temmuz 2010 Cuma

selam 2-D

Merhaba çocuklar kaç gündür yazamadım çünkü yoğundum Samsun tatilim ,gençlik festivali, karete kursu derken yazamadım bugün akılsız başın derdinı ayaklar çeker adlı masalı okudum. Biraz matematik çalıştım. Tekrar görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder