öğretmenim ben fotoğrafın nasıl yüklendiğini buldum 2/d sınıf bloğu açıldığında Yeni kayıt yazan yere basıyoruz sonra yukarıda yazi tipi... simgeler var orada bir simge var üstünde resim var (sondan 3. simge) oraya tıklayınca istediğimiz resmi yüklüyoruz.
Sudecim nasılsın canım? Tatilin nasıl geçiyor? Seni çok öpüyorum güzelim. Annene, babana ve ablana çok selamlar...
YanıtlaSil