22 Haziran 2010 Salı

ALLAHA ŞÜKÜR EDİYORUM

Ayşe birkaç gündür evde hasta yatıyormuş. Ama annesi yatağından çıkmasına izin vermiyormuş. Ayşe çok hastaymış. Biraz dinlenmesi ve yiyeceklerine dikkat etmesi gerekiyormuş. Ayşe pencerenin kenarından dışarıdaki çocukları seyrediyormuş. Kitap okuyor annesi ve babasıyla sohbet ediyormuş. Öğretmeni Ayşe'yi ziyarete gelmiş. Onun yemek yemediğini öğrenince üzülmüş ona bir hikaye anlatmış. Hikayenin adı da çorba imiş. Küçük Zehra öğle yemeğinde çorbayı beğenmemiş. Annesi de ona sana akşama güzel bir çorba yapayım demiş. Bahçeye çıkmışlar mevsim çiçeklerini dikmişler. Akşam olunca annesi çorba getirmiş. Bu çorba güzel olmuş anneciğim demiş. Annesi de öğlen beğenmediğin çorba demiş. Annesi çünkü bu gün çalıştın demiş.
Ayşe de sağlığının ne kadar önemli olduğunu anlamış. Hasta olunca sağlığının değerini anlamış Allah a şükretmiş...

1 yorum:

  1. Sümeyye'ciğim çok teşekkür ediyorum.Sağlıklı olmak çok ama çok önemli. Elimizdekilerin kıymetini bilmek ve şükretmek de.Okuduğun hikayenin konusu çok güzel canım. Seni çok ama çok öpüyorum. Annene de selam söylüyorum.

    YanıtlaSil