17 Haziran 2010 Perşembe

İYİ TATİLLER

Sevgili Öğrencilerim,
bu yıl çok çalıştınız ve çok yoruldunuz.Bu çabalarınızın sonucunda bir çok yeni beceri ve bilgiler kazandınız.Herşeyden önemlisi okuma yazmayı öğrendiniz. Okula başladığınız günü anımsıyorum da o günden bugüne o kadar büyük aşamalar kaydettiniz ki...
Artık iyi bir tatili hakediyorsunuz. Tatilde bol bol dinlenmek, eğlenmek sizin hakkınız.Herşeyden önce size ve ailenize sağlıklı, mutlu bir tatil diliyorum.
Tüm bir yıl boyunca harcadığınız emeklerin boşa gitmemesi için sizden bazı isteklerim olacak. Lütfen bol bol kitap okuyunuz. Sizlerden haftada en az bir kitap okumanızı istiyorum. Okuduğunuz kitapların adını ve kitap hakkındaki düşüncelerinizi de sınıf bloğumuzda paylaşmanızı istiyorum. Ben de tatilde bol bol kitap okuyacağım ve sizlerle bloğumuzda paylaşacağım.
Okumak kadar yazmayı da unutmamanız önemli. Bu nedenle haftada birgün defterlerinize kısa metinler yazmanızı istiyorum. Yıl içinde size verdiğim fotokopilerdeki metinlerden istediklerinizi yazabilirsiniz.
Bu blog sayesinde sizlerle iletişimimiz hiç kopmayacak.Birbirimizle haberleşme fırsatı bulacağız. Hepinizi şimdiden çok özledim. Sizleri sevgiyle kucaklıyor, bir kere daha iyi tatiller diliyorum.

2 yorum:

  1. ögretmenim sizede iyi tatiller diliyorum sevgili
    ögretmenim .sizde çok çalıştınız asıl siz daha çok yoruldunuz hepimize siz ders öğrettiniz.tatiliniz işallah çok iyi geçer.fotokobilerden siz ders verdiniz.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba öğretmenim size de iyi tatiller şu anda Masal Parkı isimli bir kitap koyorum içinde 150 tane öykü var 400 sayfalık şu anda 215. sayfadayım.Tatil kitabına da başladım bundan da ödevlerimi takip ediyorum.Sizi çok özledim.Öpüyorum.

    YanıtlaSil