24 Haziran 2010 Perşembe

Okuma Bayramımız:)


Evet işte 1-D 'nin prensesleri:)

2 yorum:

  1. Çok teşekkürler.bu arada siz bilgisayar konusunda benden çok ilerisiniz.Bloğa nasıl resim yerleştirdiniz? Bana anlatırsanız çok sevinirim.hoşçakalın.
    Elifçim bloğumuza hoşgeldin. Öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  2. bencede elif bizede anlat bizim kameramızda bir sürü sınıf fotoğrafı var.

    YanıtlaSil