Günaydın öğretmenim ARKADAŞINIZLA BULUŞMANIZA ÇOK SEVİNDİM bizde bu hafta sonu annemin köyüne düğüne gideceğiz çok heyecanlıyım çünkü düğüne gidiyorum .çokça oynayacağım sizi ve arkadaşlarımı çok seviyorum .öğretmenim ben sizi çok özledim bize gelirmisiniz.?
Canım kızım, ben de seni çok özledim, kelebeğim. Ben bugün Değirmendere'den yeni döndüm.Size gelmeyi çok isterim.Temmuz 25'e kadar buradayım. Müsait olduğumda gelirim inşallah. Annene ve babana çok selamlar, öpüyorum canım seni...
YanıtlaSil